منتديات كتـــــي
منتديات كتـــــي
منتديات كتـــــي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كتـــــي

منتدي للبنات فقط ممنوع دخول الاولاد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

فضفض اللى فى قلبك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اميرة الرومانسية
عضو نشيط
عضو نشيط
اميرة الرومانسية

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 6:05 am

ا اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انهاردة فكرت فى حاجة هنعتبرها لعبة كل و احد من الاعضاء هيدخل على الموضوع ده و يتكلم عن شخص عزيز عليه و بيحبه و يقول مثلا ايه هى مميزاته و ايه هى سلبياته بس نراعى عدم ذكر اسماء و كمان يا ريت لو يقول رايه فى اللعبة و انا هبدا :-
انا هتكلم عن شخصية عظيمة فى نظرى جدا اكثر مما تتوقعوا و كل بعيط بالدموع لانه مات اعتقد انه كان بيحبنى اكتر و احدة من اخواتى و كمان نفسى دلوقتى يكون معايا لانه كان هو دايما اللى بيساندنى فى شدتى كل ما افتكره اقعد اعيط و فى النهاية الله يرحمة و ارجو كل اللى يقرا موضوعى يقراله الفاتحة و باى Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
دمــ الحب ــوع
عضو نشيط
عضو نشيط
دمــ الحب ــوع

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 4:11 pm

لا يا اميرة اعزرينى انا من النوع اللى مش بيحب يفضفض فنا مش هفضفض دا الطبيعى يعنى بس هوا موضوع كويس و انا شايفه ان الواحد يفضفض لواحده صحبتو لمامتو انما على الملأ كدا قدام كل الاعضاء و الزائرين مينفعش على العموم شكرا على مجهودك
اميرة الرومانسية
عضو نشيط
عضو نشيط
اميرة الرومانسية

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالإثنين يوليو 13, 2009 5:56 pm

عموما مشكورة على الرد الجميل ده و علشان كدة انا قلت محدش يحط اسماء علشان يتكلم براحته و مرة تانية مشكورة على مرورك و ردودك
كتي
Admin
Admin
كتي

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 14, 2009 1:25 pm

مشكووووووووووووووووووره يا مرمر علي الموضوع الجميل دا

I love you I love you I love you I love you
https://mountadakety-14.ahlamontada.net
سندريلا
عضو ممتاز
عضو ممتاز
سندريلا

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 15, 2009 6:55 am

موضوع جميل جدا
اميرة الرومانسية
عضو نشيط
عضو نشيط
اميرة الرومانسية

فضفض اللى فى قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: فضفض اللى فى قلبك   فضفض اللى فى قلبك I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 15, 2009 10:11 am

شكرا على مروركم

فضفض اللى فى قلبك
صفحة 1 من اصل 1